• Wycieczka klasy ósmej

• W dniach 12-13 października 2023r. uczniowie klasy ósmej wyruszyli na dwudniową wycieczkę do Wiśniowej. Po przyjeździe i zapoznaniu się z miejscem noclegu ruszyli na spacer po okolicznym lesie na szczyt Ciecień. Wieczorem odbyło się ognisko. Następnego dnia klasa zwiedziała centrum Wiśniowej i integrowała się w ogrodzie korzystając z pięknej pogody.

• Ślubowanie Klasy Pierwszej - Początek Wspaniałej Przygody!

• 13 października był dla klasy pierwszej wyjątkowym dniem, ponieważ postawili pierwszy krok na długiej i ekscytującej drodze nauki jakim jest pasowanie na ucznia. Nasi najmłodsi uczniowie obiecują dawać z siebie wszystko, aby zdobyć wiedzę, rozwijać swoje umiejętności i współpracować z innymi, by razem osiągać sukcesy.

Dla nas, nauczycieli, to jest niezwykle wzruszający moment. Widzimy w waszych oczach iskrę wiedzy i chęć zdobywania nowych umiejętności, a w waszych sercach tęsknotę za nauką i zdobywaniem nowych doświadczeń. Dlatego jesteśmy dumni, że możemy być tu, by was prowadzić i wspierać na waszej edukacyjnej drodze.

Niech ta przygoda z nauką będzie fascynująca, niech wasza ciekawość świata nie ma granic, a wasza wiedza rośnie jak najwyższe drzewo. Życzymy wielu sukcesów, radości i nowych przyjaźni.

Powodzenia na waszej edukacyjnej drodze!

• Wycieczka do Rabkolandu

• W dniu 22 września nasi uczniowie udali się na wycieczkę 1dniową do Rabkolandu. Wraz z wychowawcami, z samego rana wyruszyliśmy autokarem w stronę Rabki-Zdrój. Na miejsce dotarliśmy przed otwarciem parku rozrywki, dlatego w pierwszej kolejności udaliśmy się na plac zabaw oraz zjedliśmy drobne przekąski, a następnie udaliśmy się do tężni solankowej. Około godziny 10 w końcu dotarliśmy przed bramy Rabkolandu, kupiliśmy bilety i zaczęliśmy korzystać z atrakcji. Na naszych uczniów czekała moc atrakcji – diabelski młyn, kolejki, łódź wikinga i wiele więcej świetnych atrakcji. Mieliśmy przeznaczone 4 godziny na radosne spędzenie wolnego czasu na świetnej zabawie. W kilku miejscach parku rozrywki można było kupić coś do jedzenia lub picia. Po 4 godzinach spędzonych w Rabkolandzie czas było wracać do domu. Mimo, że do domu mieliśmy dosyć długą drogę, wszyscy wracali zadowoleni i uśmiechnięci. Wycieczka wszystkim bardzo się spodobała oraz każdy z nas nie może się już doczekać kolejnego wyjazdu.