• Zakończenie roku szkolnego 2022/2023.

• 22 czerwca 2023 odbyło się w Naszej szkole pożegnanie z klasą ósmą. Uczniowie posiadający wzorową frekwencję zostali wyróżnieni dyplomami oraz upominkami. Mogliśmy obejrzeć program artystyczny przygotowany przez ósmą i siódmą klasę która żegnała swoich starszych kolegów i koleżanki. Uhonorowano dyplomami również rodziców którzy szczególnie byli zaangażowani w życie  szkoły.

23 czerwca 2023 roku odbyło się w naszej szkole uroczyste zakończenie roku szkolnego 2022/2023.
            Najlepszym uczniom zostały wręczone świadectwa z wyróżnieniem, nagrody i dyplomy za osiągnięcia w nauce.

Padło wiele miłych słów i podziękowań skierowanych do uczniów i nauczycieli. Wszystkim życzono odpoczynku i dobrych, spokojnych, pełnych wrażeń wakacji.
            W tym samym dniu po zakończeniu roku szkolnego odbyło się  uroczyste rozpoczęcie rozbudowy szkoły i wbicie pierwszej łopaty przez włodarzy Gminy Wieliczka.

Zapraszamy do oglądnięcia zdjęć i jeszcze raz udanego wypoczynku!

• Zakończenie roku szkolnego - informacja

• INFORMACJA O ORGANIZACJI ZAKOŃCZENIA ROKU SZKOLNEGO

Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2022/2023 odbędzie się w najbliższy piątek 23 czerwca.

Godz    8:00    Msza św. na zakończenie roku szkolnego

Godz    9:00    Uroczyste zakończenie roku szkolnego

• Rysowanie długopisem 3D w klasie 1b

• W ramach programu Laboratoria Przyszłości uczniowie klasy 1b podczas zajęć plastycznych pracowali z długopisami 3D. Rysowanie długopisem 3D to rozwijanie kreatywności, nauka planowania przestrzennego, ćwiczenie cierpliwości, koncentracji oraz doskonalenie umiejętności manualnych.

Dzięki technologii 3D uczniowie samodzielnie, w prosty sposób stworzyli szablony kuli ziemskiej. Przekonali się, że długopisy 3D to narzędzia bezpieczne w użyciu, łatwe i intuicyjne, z bardzo dużym potencjałem edukacyjnym.

• Wycieczka w Bieszczady

• W dniach 31 maj do 2 czerwca 2023 nasi uczniowie przebywali na 3 – dniowej wycieczce w Bieszczadach. Już pierwszego dnia mieliśmy okazję odbyć rejs statkiem po jeziorze solińskim oraz przejść po zaporze. Pogoda była bajeczna, a gofry i lody smakowały wyśmienicie. Po południu powitał nas pan Michał cudowny właściciel Resortu Połoniny, a panie z kuchni przygotowały dla nas pyszny obiad. Korzystając z dużej ilości terenu bawiliśmy się do wieczora, a główną atrakcją była kąpiel w rzece Solince. Drugiego dnia po śniadanku przyjechał po nas pan przewodnik i zabrał nas na Połoninę Wetlińską. Pomimo zmęczenia i ciągłych narzekań żółtym szlakiem dotarliśmy do Schroniska „Chatka Puchatka”. Widoki niezapomniane, ale bardziej niezapomniane przygody, gdyż w drodze powrotnej przewodnik zgubił część naszej grupy. Tak wyszło, że musieliśmy ich poszukać, bo pani dyrektor przed wyjazdem zarządziła, że ile nas jedzie tyle nas wraca. Wieczorkiem znów zaliczyliśmy kąpiel w rzece, zawsze to oszczędność wody w pensjonacie. Z okazji Dnia Dziecka nauczyciele zaplanowali dla nas ognisko, a Rada Rodziców zapewniła małe słodkie co nie co. Graliśmy w piłkę, jeździliśmy na tyrolce, tańczyliśmy do muzyki i  bawiliśmy się w chowanego prawie do północy. Czasem nawet coś spaliśmy. Trzeciego dnia wyjechaliśmy kolejką linową na górę Jawor, wydrapaliśmy się na wieże i wykonaliśmy wszystkie zadania w parku tematycznym „Tajemnicza Solina”. W południe zjedliśmy obiadek w restauracji, zakupiliśmy ostatnie pamiątki i udaliśmy się w drogę powrotną do Grabia. Na miejscu czekali na nas rodzice, nie wyglądali na zadowolonych, że już wróciliśmy, ale dobrze, że po nas przyjechali. Było super, przywieźliśmy wiele wspomnień, a nauczyciele byli grzeczni. Dziękujemy pani Ani, pani Oli, pani Kasi, pani Nikoli za opiekę oraz panu Sławkowi naszemu kierowcy za bezpieczną podróż. Za rok znów jedziemy.

• Dzień Sportu

• 30 maja obchodziliśmy w naszej szkole Dzień Sportu. Naszym celem było zachęcenie dzieci i młodzieży do aktywności ruchowej, integrowanie się klasy, kształtowanie zachowań prozdrowotnych, nabywanie wiary we własne siły i możliwości. Dzieci z klas I-VIII pod opieką nauczycieli miały szansę wykazać się sprawnością fizyczną w różnych konkurencjach: torze przeszkód, rzutach piłka do koszykówki, skakaniu na skakance czy biegu na czas. Rada Rodziców umożliwiła młodszym klasą skorzystanie z olbrzymich dmuchanych atrakcji oraz pojawiły się słodkości w postaci lodów dla każdego. Na zakończenie uczniowie którzy okazali się najlepsi w swoich kategoriach otrzymali pamiątkowe medale oraz nagrody